Servicii
Evadmin îți oferă servicii administrare blocuri personalizate în funcție de necesitățile tale. Specialiștii din echipa noastră au dobândit experiență în administrarea imobilelor și îți pun la dispoziție cunoștințele de ordin financiar, juridic și tehnic, fiind astfel mereu pregătiți pentru noi provocări și proiecte.
Întocmire liste plată
· Întocmirea listelor lunare de plată a întreţinerii în conformitate cu reglementările legale în vigoare;
· Elaborarea Registrelor Jurnal, Casă și Bancă;
· Realizarea și actualizarea Registrelor de Evidență Fond Rulment și Fond Reparțitii în conformitate cu prevedereile legale;
· Elaborarea şi completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidenţa fondului de reparaţii, registrului pentru evidenţa fondului de rulment, registrului pentru evidenţa sumelor speciale, registrului pentru evidenţa fondului de penalizări, precum şi alte formulare specifice activităţii de contabilitate, prevăzute prin ordin al ministrului economiei şi finanţelor şi alte reglementări legale în vigoare;
· Calcularea penalizărilor conform reglementărilor legale în vigoare şi sistemului aprobat de Adunarea Generală;
· Întocmirea lunară a situaţiei elementelor de activ şi pasiv şi depunerea acestora semestrial la Primărie conform legii nr.230/2007;
· Plata tuturor facturilor emise de furnizori;
Contabilitate
· Organizarea şi conducerea contabilității în partidă simplă cu ajutorul mijloacelor informatice, în condiţiile legii;
· Redactarea şi depunerea declaraţiilor fiscale necesare la Administraţia financiară de care aparţine Asociaţia de Proprietari;
· Plata impozitului şi contribuţiilor datorate de Asociaţia de Proprietari pentru remuneraţiile personalului angajat;
· Depunerea online, cu semnătură electronică, a declaraţiilor fiscale pentru angajaţii asociaţiei de proprietari;
· Prezentarea, la solicitarea Comitetului Executiv a rapoartelor sau documentelor necesare unor verificări financiar-contabile;
· Întocmirea şi prezentarea anuală, în Adunarea Generală a Asociaţiei de Proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent.
Salarizare și resurse umane
· Elaborarea declarațiilor fiscale pentru remunerații asociației la Administraţia Financiară de care aparține Asociația;
· Depunerea declarațiilor fiscale pentru remunerații asociației la Administraţia Financiară de care aparține Asociația;
· Întocmirea ștatelor de plată pentru remunerații Asociației.
Curățenie
· Menținerea unui program de 5 zile pe saptămână;
· Măturarea şi spălarea intrării în imobil, a ascensorui, a aleii de acces în imobil – zilnic;
· Spălarea uşilor ascensorului – 1 dată pe săptămână:
· Măturarea aleii din jurul imobilului – 1 dată pe săptămână;
· Spălarea geamurilor de la intrarea în imobil – 1 dată pe săptămână;
· Ştergerea prafului – 2 ori pe săptămână;
· Măturarea şi spălarea scărilor -2 ori/săptămână;
· Spălarea europubelelor – 2 ori pe lună;
· Pregătirea europubelelor pentru golire corelată cu programul de ridicarea deşeurilor;
· Efectuarea curăţeniei în grădina (hârtii, sticle, resturi, etc.) – când este necesar;
· Desfundarea tubulaturii de gunoi – când este necesar;
· Curăţarea spaţiului aferent fiecărei ghene de pe etaj – când este necesar;
· Deszăpezirea aleii de acces în imobil;
· Curăţenie generală – de 2 ori pe an, de Paşte şi Crăciun.
Consultanță juridică
· Somarea restanțierilor la plata cotelor de întreținere;
· Asistență în recuperarea sumelor datorate de foștii administratori;
· Consultanță și consiliere privind eventuale litigii;
· Monitorizarea modificărilor survenite în cadrul legislației;
· Identificarea modalităților de punere în practică a eventualelor modificări survenite în cadrul legislației.
Casierie
· Întocmirea registrului de casă și înregistrarea fiecărei operațiuni desfășurate;
· Depunerea sumelor de bani încasate în contul asociației;
· Efectuarea plăților către toți furnizorii, în ziua imediat următoare încasărilor pentru a evita eventualele penalități la plata facturilor;
· Menținerea relației cu instituția bancară unde asociatia are deschis contul (preluarea în format electronic a extrasului de cont);
· Încasarea unor alte venituri ce revin asociației de proprietari;
· Predarea unui exemplar al registrului de casa la contabilitate împreună cu cheltuielile aferente.